čtvrtek 14. května 2009

Účast a neúčast na tréninku - sobota 16.5.2009

Nazdárek, pro ty, kteří sem občas zavítají: tady piště, zdali budete na tréninku či nikoliv, jestli třeba přijdete malinko později a chtěli byste, aby ostatní na vás počkali s tréninkem, hokejem, či další činností.

8 komentářů:

  1. Ahoj všichni, zítra se na trénink určitě dostavím a doufám, že si zase zahrajeme hokej.
    Těším se na vás

    OdpovědětVymazat
  2. Nazdárek, taky přislibuji účast - bratr je nějaký nachlazený, ale snad taky dorazí, byť třeba jen nás trochu potrápit jako trenér :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Čau ja zítra nedorazím mám plno učení :-(

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, tak na mě úspěšně něco vlezlo, ale ženská to nebyla. Nebylo mi dobře. Omlouvám se, že jsem nedorazil.

    OdpovědětVymazat
  5. Kamile, držím na zítřejší zkoušku dospělosti všechny palce, co mám :-) Věřím, že to zmákneš, co nejlépe

    OdpovědětVymazat
  6. pro Pavla: Kose, škoda že jsi nedorazil, parádně jsme s bratrem zahráli podvodní hokej, myslím, že i videjko se celkem povedlo ... můžeš jen litovat. Tak se brzo uzdrav - na mě taky něco vlezlo, takže tě chápu.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj. hlasim svoji neucast na treninku v sobotu 23.5.09, omluva-u vody budem!. Petr a Marcela

    OdpovědětVymazat
  8. Tři členové rodinky Královic přijdou až 30.5.2009. Možná,že dorazíme konečně po dlouhé době i na devět hodin přesně. Jarča

    OdpovědětVymazat

Klub potápěčů Zábřeh - kontakt

KLUB POTÁPĚČŮ ZÁBŘEH na Moravě, IČO: 65496523 Kontaktní adresa:  Petr Tureček - předseda, Šternberská 1275, 783 91 UNIČOV, m: 721103894, 6...