pátek 13. listopadu 2009

Bazénový trénink 7. a 14.11.09

V sobotu 7.11.na bazénu se nám jako vždy dařilo i při slabší účasti starých kusů. Nový zájemci to dobře začínají nahrazovat. Potrénovali jsme podle 3-tího rozpisu. Na začátek bylo cvičení bránice.Ke konci Renča dala na rozplavbu 50m a následně i svůj osobáček 58m. Video bude! a snad to posune na dalším tréninku zase o chlup dál. Na závěr ještě osedlala Peťu a jeho láhev, aby mu trochu komplikovala přípravu na OWD. Tvorba kroužků se také dařila. Trénink 14.11. se nám také zdárně povedl za účasti nových zájemců-potápěčů a jen nejskalnějších domácích členů. Nové výkony ve freedivingu nebyly pro absolutní páteční devastaci minulých aktérů, jen Karel jr. si oprášil 75m-ku a Marcela dala nových 36m . Příprava na předvánoční sraz vrcholí, tak neváhejte! Kdo chvíli stál teď stojí opodál! V sobotu se těším jako vždy Petr

1 komentář:

  1. Asi vím od kud vítr vane s těmi devastujícími pomluvami.Zkrátka jsem se mírně pipmla a místo tréninku jsem volala až do Číny.A to jsem se tak těšila.No a dalších minimálně 14 dní nemůžu do vody jelikož mi řezali znaménka a mám pár stehů.
    Snad se přijedu alespoň podívat jak se topíte a dodržujete pravidelnou docházku.Tak čau Renča.

    OdpovědětVymazat

Klub potápěčů Zábřeh - kontakt

KLUB POTÁPĚČŮ ZÁBŘEH na Moravě, IČO: 65496523 Kontaktní adresa:  Petr Tureček - předseda, Šternberská 1275, 783 91 UNIČOV, m: 721103894, 6...