pondělí 29. března 2010

Letní potápění a kurzy.

Jelikož se léto blíží a množí se dotazy kam zajet na potápění a na kurzy, tak jsem se taky rozhlížel co se chystá a co by se hodilo. A tak jsem objevil zajímavou nabídku viz: http://www.apnea4all.com/index.php/safari/ , kde se nabízí v termínu 8.8.–20.8. české safarko z Hurgady v Egyptákově s kurzy freedivingu i potápění. Zázemí nabízí hotýlek Sahara s českou bází (ve kterém jsme náhodou předloni byli a potápěli k plné spokojenosti). Tak se mrkněte jestli vás to náhodou nezaujme. Lidi kteří to pořádají neznám, ale zázemí mohu jen doporučit. Tak potápky koumejte, ať si uděláte radost. Vody všude dost, tak ať se do ní podíváme.
Pro ty co začínají a shánějí o potápění informace mám doporučení mrknout se na "stránky potápěčské" http://www.stranypotapecske.cz/kurzy/default.asp , kde se dozví základní informace o potápění. Taky tam můžete objevit zaregistrovaný náš klub, včetně přihlášených členů i dalších vám známých i neznámých potápěčů. Pro ty co se nebojí veřejně přihlásit do komunity potápěčů, případně mezi členy KP Zábřeh, tak je to jen na vás. Tak hledejte a připravujte se!
Toď dnes vše a dotazy na moji hlavu jsou možné.
Zdraví a na potápění s vámi se těší Petr

2 komentáře:

  1. Ahoj, to je možností :-) Člověk se je až bojí využít, to je snad lepší sedět doma na zadku a jenom se divit.
    Léto snad bude nabité a do vody se určitě podíváme, teda teď mluvím za sebe, ale nerad pojedu někam sám. Nevím, jaký má kdo zkušenosti s Egyptem v letních měsících - já to znám jen v lednu, ale musí tam být solidní vedro.
    Noření zdar

    OdpovědětVymazat
  2. Reaguješ na to uplně stejně jako já když se mne na to ptali. Ale šlo hlavně o termín a náplň potápění, kurz scuba i freediving a dál jsem to neřešil. Tož tak, ale na moži může být pěkně i ve vedru (jak pro koho).

    OdpovědětVymazat

VALNÁ HROMADA-24 , KPZ za rok 2023

VALNÁ HROMADA-24 ,  KPZ za rok 2023 Ahoj potápky a členové KPZ. Chci vás pozvat na valnou hromadu KPZ. Kdy: 25.5. 11:00 tj. po bazénovém tr...