úterý 8. listopadu 2011

Dotaz nebo úvaha na téma "CO CHCI OD BAZÉNOVÉHO TRENINKU"

Mám na tebe každého dotaz který by mohl znít třeba "!!! Co chci získat nebo dát jako potapěč !!!" v činnosti klubu a na bazénovém tréninku na bazénu Oborník v Zábřehu. Byl bych rád kdyby se každý kdo to s prací a členstvím v Klubu potápěčů Zábřeh myslí vážně zamyslel a napsal nejen pro mne ale i ostatní kolegy členy co je tím důležitým a třeba i chybějícím v činnosti našeho klubu na trénincích na bazénu.
Naši senioři Jitka a Olda se mi už dávno svěřili a to vám řeknu na závěr abyste neopisovali :-)
Tak co, kdo si troufá a kdo pomůže s aktivitami klubu. Dík za komentáře, určitě pomohou ke zlepšení činnosti KPZ.

6 komentářů:

  1. Zdravím Vás.
    Tak nejprve co nabízím: zdokumentování všeho dění na bazéně i akcích na volné vodě v podobě fotografií.Na tréninku výcvik (opakování) různých tech. dovedností potápěče s výstrojí.A na závěr: zájemcům po domluvě poskytnu fotografie.
    Očekávám: Spoustu dobrých záběrů. Více akcí na volné vodě, lepší organizaci.Jedna Leštinka za rok je fakt málo. :-((
    Mějte se.

    OdpovědětVymazat
  2. Co očekávám: Kvalitní podmínky pro trénink, správnou tréninkovou atmosféru. Taky očekávám, že se na tréninku bude něco dělat - plavání, freedivig a scubadiving. Dostanu se na bazen jednou za čas, takže hodlám využít každou minutu na bazénu k tréninku.
    Můžu nabídnout: rady ve zdokonalování plaveckých technik, freedivingových bazénových disciplín a samozřejmě můžu nabídnout asistenci při tréninku každému, kdo bude mít zájem.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak co já bych chtěl?: No abych na bazénových trénincích viděl aktivitu (zájem) potápek se zlepšovat. Mohu vám jen prozradit, že jsem si chtěl udělat kurz Rescue (potapěč záchranář), ale chybí mi pozitivní stimulace naší potápěčské komunity a tak se zatím jen budu snažit zlepšit v UWfoto.
    A co nabízím: Vedu a organizuju KPZ a tam těch povinností je dost. Materiálově se taky skladové mžnosti v rámci možností vyvijíme podle mých představ. Servis běží, tak jen aby byl zájem. Rád budu dělat buddyho každému kdo o to bude mít zájem a předpoklady.

    OdpovědětVymazat
  4. A co očekávám já? Vlastně já i Verča?
    V každém případě jsme oba rádi, že máme v sobotu hodně sportovně vyplněné dopoledne.
    Já plavání, freedivig, i nácvik potápění i když vím, že bych mohl častěji a aktivněji. Jsem bohužel tolikrát tak "zbitej" z práce, že na to ani nemám náladu...
    Verča s Matesem plavání a relaxaci.
    Po potapěčské linii toho moc nabídnout nemůžeme, teprve začínám, ale rádi se zúčastníme společných akcí. Rádi také pomůžeme, v čem bude potřeba.
    Z potapěčských aktivit Leštinka OK, výborná, příště si ji určitě lépe vychutnám, ale co třeba neskusit společný výlet s ponorem v moři?

    OdpovědětVymazat
  5. Ráda plavu a šnorchluji,někdy se zanořím a zkusím výdrž pod vodou na nádech.Pak se v duchu pochválím,jak jsem dobrá..
    Dobrý stav je ,pokud jsou pod vodou kruhy-to se líbí i Martince.
    Miluji bublinky-nejenom ve whirpulce...ALE výbava se mi tahat nechce-je na mne moc těžká...pak je to mokré...a ještě těžší....
    Vždy všechny ráda uvidím.
    Někteří mají ambice se zlepšovat,ale já chci zůstat aspoň v kondici co mám.
    Jo...a nechci,aby mi narostl velkej zadek!!! Jarka

    OdpovědětVymazat
  6. Tak jsem sliboval, že vám prozradím co na to naši nejstarší, když to neudělali nebo nemohli sami.
    Jsou vždy rádi, že vidí starou (mladou) partu se kterou se dá nejen plavčit a potápět ale i pokecat či vyměnit drby.
    Mějme na paměti jejich dobré rady i když jich není mnoho.
    Všem kdo nebyl jen pasívní a přispěl do diskuse děkuji a budu se snažit za vaší podpory ji realizovat!

    OdpovědětVymazat

Klub potápěčů Zábřeh - kontakt

KLUB POTÁPĚČŮ ZÁBŘEH na Moravě, IČO: 65496523 Kontaktní adresa:  Petr Tureček - předseda, Šternberská 1275, 783 91 UNIČOV, m: 721103894, 6...