pondělí 26. března 2012

Velikonoční potápko ! POZOR změna !

Na velikonoční svátky Tě chci pozvat na letošní první společné ponoření. Jelikož jsem sliboval novou lokalitu a to "Štěrkovna Hosena" v biokoridoru mezi Dubickem a Bohuslavicemi, tak jsem se tam byl tuto neděli podívat. Bohužel voda je pěkná, viz. foto, ale začala se budit a je kalná. Proto navrhuji osvědčenou "Novou Ves u Litovle", nebo záložně Výkleky. Zvolte si i termín, jestli radši v neděli nebo pondělí velikonoční. Já bych to viděl spíše v NEDĚLI 8.4. 2012 nebo PONDĚLÍ, ať máš volno na pondělní pomlázku. Čas srazu v 10.oo u vody. Tak se rozmysli a dej vědět kdo se zůčastní. I třeba jen pasivně na břehu s přípravou dekompresní žranice. Objednání lahví se vzduchem je předpokladem. Hlavní jestli bude pěkné počasí ať si to užijeme.
Tak čekám bohatou diskusi a argumenty. Většina rozhodne. Podle ní zpřesníme místo a datum !!!
Velikonoční ponor odkládám viz: diskuze

8 komentářů:

  1. Králům víc pasuje pondělí, v neděli jdu do práce. Bohužel, já se nezanořím- mám popáleninu 2. stupně na čele. Už si s ohněm nebudu hrát,vždyť vím,že voda je lepší....Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. No Jaruš dovol... První sluníčko a ty si hned připálíš čelíčko. Ha,ha,ha. Tak můžeš v neděli na nočák, ať se zchladíš. Voda je zatím brr studená. P

    OdpovědětVymazat
  3. Prefroval bych nedeli, ale jsem ochoten se pripůsobit.

    OdpovědětVymazat
  4. Čau všichni,
    pokud to půjde, tak pojedu,
    mě nejvíce vyhovuje neděle.
    (v pondělí musím s Matýskem obejít babičky
    a navíc mám Verču v práci, tak hlídám...)
    Pokud by však vštšina jela v pondělí,
    využiji služeb babičky a jedu také.
    Zdeněk

    OdpovědětVymazat
  5. Pondělí by mi vyhovovalo.Moje účast, ale záleží na počasíčku.Když bude fajn, přijedu hlídat břeh a nacpat se špekáčkama.Když by bylo výhledově škaredé počasí tak to nemá cenu...Renča.

    OdpovědětVymazat
  6. !!!Vzhledem k velmi špatné předpovědi počasí navrhuji odložení "velikonočního ponoru" na májové svátky či víkend !!! Nemá cenu někde mrznout a blbnout. Navrhnu nový termín !!!

    OdpovědětVymazat
  7. Čau,

    rozumný nápad.
    Souhlasím.

    Zdeněk

    OdpovědětVymazat
  8. Na ponor pod ledem nemám kvalifikaci.....

    OdpovědětVymazat

Klub potápěčů Zábřeh - kontakt

KLUB POTÁPĚČŮ ZÁBŘEH na Moravě, IČO: 65496523 Kontaktní adresa:  Petr Tureček - předseda, Šternberská 1275, 783 91 UNIČOV, m: 721103894, 6...