neděle 1. března 2015

Blausee Švýcarsko - Freediving v jezeru o teplotě 6°C

Ahojte potápky,
Dneska jsem využil toho, že jsem pracovně ve Švajcu a zajel jsem se podívat na jedinečnou potápěčskou lokalitu Blausee. Je to krásné jezero skryté mezi horami, max. hloubka je 9 metrů, teplota vody 6°C, viditelnost cca 15 metrů. V jezeru jsou chováni pstruzi, které si můžete dát v přilehlém hotelu. Celý areál spadá pod Natural park Blausee. Potápění je zde možné od 16 do 19 hodin a podmínkou je rezervace pokoje v hotelu nebo alespoň večeře o 4 chodech v ceně 86 CHF (cca 2200,-Kč).
 
 
 
 
---------------------------------Copyright © 2015 Jan Tureček --------------------------------------

8 komentářů:

  1. Honzo, super paráda, skutečně smekám, dobře jsi udělal, žes tam vlezl. Předpokládám boží zážitek mezi pstruhy ! ! ! Doporučuji dát hlášení z lokality na SP, budeš mít první zářez !

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, no zážitek to byl, pěkná zima, nedokázal jsem se pořádně zrelxovat a připravit. Ale na potopení do těch 9 metru a drandění po dně to stačilo :-). Videa jsou tady v low kvalitě. Jestli bude mít někdo zájem můžu mu poslat i HD videa.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Honzo, máš i můj obdiv. Začínám asi dobře chápat, že mezi potápěči je poměrně vysoké procento bláznů, že? A vůbec, postrádám tam tvého buddyho...?!

    OdpovědětVymazat
  4. Ta připomínka je od Petry trefná, také jsem o tom přemýšlel, ale v tomto vyjímečném případě bych tam vlezl také i bez něj.

    OdpovědětVymazat
  5. Ano máte pravdu, první pravidlo - nikdy se nepotápěj sám!!!
    Ke svému činu jsem byl dohnán okolnostmi a pokušením ... :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Je mi z toho zima....také Tě obdivuji....BRRRR

    OdpovědětVymazat
  7. Čau Honzo,
    i my jen zíráme.
    Pěkné fotky i video.

    OdpovědětVymazat

Klub potápěčů Zábřeh - kontakt

KLUB POTÁPĚČŮ ZÁBŘEH na Moravě, IČO: 65496523 Kontaktní adresa:  Petr Tureček - předseda, Šternberská 1275, 783 91 UNIČOV, m: 721103894, 6...