úterý 4. dubna 2017

Jarní potápění

Máme tu duben a v neoprénu do vody už hupnem.
Viděl bych to na velikonoční zanoření na Leštince a to nejspíš buď v pátek 14.4. nebo v neděli 16.4.2017, ale klidně i jiný den (pá, po). Jsou 4 dny svátečního volna (pá-po). Tak kdo ještě nemá plán či povinnost, může s námi se podívat pod vodu. Voda aktuálně: +4st.C, vzduch 10st.C, viditelnost 4m.
Tuto neděli když bude fajn se ještě mrknu na štiky na Výkleky a třeba Novou Ves u Litovle. Kdo se chce přidat, ať dá vědět. Sobotní bazénový trénink se neruší.
Tak se rozmysli a dej ostatním vědět komentářem jak to vidíš TY.

6 komentářů:

  1. Ahoj vsem, osobne bych byl pro presunuti Jarni Lestinky na patek 14.4

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlas, mě se pátek 14-tého taky zdá nejlepší, ale jsem pro celý sváteční víkend, když bude hezky. ps: sobotní trénink platí!

    OdpovědětVymazat
  3. Královi by brali neděli. Jelikož jsem se ale dívala na dlouhodobou předpověď, tak v tom chladném počasí to vzdáváme.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj z Lukavice, já preferuji neděli, ale přizpůsobím se :-).

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj všem, přiznám se, že zatím mě to teplotně moc nelákám. Mohu oba dva dny, ale pokud bude chladno, tak to asi nedám a připojím se až v teplejší dny. P.

    OdpovědětVymazat
  6. Zdravím všechny,
    vzhledem k teplotě vody by to bylo spíše o zdraví, taže já se raději nepřipojím.
    Pokud někdo pojede, držím palce.

    Zdeněk

    OdpovědětVymazat

Klub potápěčů Zábřeh - kontakt

KLUB POTÁPĚČŮ ZÁBŘEH na Moravě, IČO: 65496523 Kontaktní adresa:  Petr Tureček - předseda, Šternberská 1275, 783 91 UNIČOV, m: 721103894, 6...