sobota 11. listopadu 2017

Svatomartinský trénink

Dnešní Svatomartinský trénink byl opravdu velmi výživný a povedlo pár pěkných potápěčských a freediverských výkonů. Začal to šéftrenér Honza, když dal s bifinami pěkných 100 metrů. Následoval ho ve výkonu Ota s 70 metry, ale u toho se mu navíc povedl malý a pěkný BO (blackout), který s buddym zvládli. Jeho hláška se asi bude tradovat "Já jsem ještě chtěl doplavat bazén, ale oni mě prevíti vytáhli!" JirkaP. se taky vytáhl a dal konečně 75 metrů. Mysleli jsme že tím je konec, ale nebyl. Na závěr že dáme trochu UW hokeje. Bylo to bez ploutví a bohužel Martinovi při velké snaze o gól vyskočilo rameno. A to byl konec, a jelo se na pohotovost. Snad to mu dobře dopadne.   

1 komentář:

  1. Dnes to bylo supr, Oťas velký obdiv ;) Ale já ho v tom (jako správný týmový kolega) nenechal a předvedl jsem taky slušný výkon :-D i přes snahu rameno nahodit zpátky mně naštvalo jen jediné... prohra 0:1 :-D Ale neplačte, já se vrátím a to v mnohem větší formě! :-D
    Velký DÍK patří hlavně Honzovi Turečkovi za "veškerou péči" 8-)

    OdpovědětVymazat

Velikonocni ponor 24 - Vykleky

Ahoj potápky. Už by jsme mohli vyrazit ven k otevřené vodě. Chtěl bych tě vyzvat k ůčasti na ponoru na lomu Výkleky a to v termínu buď v NE ...