neděle 1. září 2019

Zátěžový obojek LOBSTER

Ahoj freečkaři, na včerejší návštěvě na Mistrovství ČR ve freedivingu v Pardubkách se nám mimo závody i líbilo jakou mají někteří závodníci výbavu. Trošku jsem pátral a našel jsem zátěžový obojek LOBSTER, který se mi moc líbil. Je v tvaru Y a dosahuje až mezi lopatky, takže vyvažuje člověka zcela do roviny a ne hlavou dolu, je také modulární, takže si lze navázit tolik kolik potřebuješ a určitě bude pohodlnější, než to co mám teď já nebo Martin od Apneamana. Kouknete tady: https://lobsterweight.com/en/shop
Kdyby měl někdo zájem ho kupovat tak se prosím ozvěte, at si kdyžtak rozdělíme o poštovné, které není úplně levné. U nás to zatím podle mne nikdo neprodává. Hezký víkend a trénujte, přišti rok na závodech se uvidí ... Promovideo: zde.
Lobster je jeden  nový kus, případně druhý použitý k prodeji tak jak byl koupen - cena nový á 7000 Kč a použitý ? dle majitele, info k dispozici u předsedy.
zdraví trenér JanT.

1 komentář:

  1. Ahoj Honzo, v případě že budeš objednávat něco od Lobseru, vezmi prosím jednu plnou (full) černou sadu pro mne i když se nikdo nepřidá a půjdem na 1/2(mám potenciálního zákazníka), platím na účet Ď Předseda

    OdpovědětVymazat

Klub potápěčů Zábřeh - kontakt

KLUB POTÁPĚČŮ ZÁBŘEH na Moravě, IČO: 65496523 Kontaktní adresa:  Petr Tureček - předseda, Šternberská 1275, 783 91 UNIČOV, m: 721103894, 6...