pondělí 6. srpna 2018

Legenda českého potápění

Ahoj moje potápky, na klubovém soustředění na Leštince jsme se zcela náhodou potkali s legendou českého ale i světového potápění Ing. Pavlem Grossem (1939) alias Matto či (Mr. Rebreather) a jeho manželkou Libuší (také potápěčkou). Protože jsem o tomto úžasném člověku již něco věděl, tak jsem měl pár otázek a dal s ním řeč. V sobotu večer jste je asi zaznamenali u našeho společného stolu. Dalo by se asi vyprávět co vše jsem se dozvěděl od nestora potápění, ale radši si přečti (nebo vygoogli) třeba tady - ("pavel-gros"), a ( "zaslapane-projekty/hlubinne-objevy"), na uloz.to (hlubinné objevy) , "Pavel-Gross-robinson-uprostred-prahy" zaslapane-projekty-hlubinne-objevy, (ty-nase-ponorky-ceske) , ať to nevypadá že kecám. Něco jsem už o něm a od něj četl, třeba "Klub bezdechých", teď další knížku "Hlubiny-a-posedlosti" koupil i s věnováním. Byla řeč i o saturačním potápění, kyslíkáči (studnice nápadů) atd... Došlo i na otázky okolo freedivingu ... pavel_gross_projektant_hloubkovych_ponorek_xenie nebo zpovídání Václavem Křížem UWfotografem) seamaster.cz/stara-garda-nerezavi .
Bylo to moc fajn setkání a jsem rád že nasloucháte mladší a začínající, starším vypotápěným.
ps: Pavel Gross o potápění v pořadu všechnopárty:  https://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10090925908-vsechnoparty
předseda

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonocni ponor 24 - Vykleky

Ahoj potápky. Už by jsme mohli vyrazit ven k otevřené vodě. Chtěl bych tě vyzvat k ůčasti na ponoru na lomu Výkleky a to v termínu buď v NE ...