pondělí 17. ledna 2022

Nová česká potápěčská základna na Tenerife

Ahoj potápky,
 E-majlem jsem dostal pozvání na novou potápěčskou základnu na Tenerife.....
Jedná se o základnu z Lamkra z Rabac-u která se přestěhovala na Kanárské ostrovy. Několikrát jsem tam byl a bylo to v pohodě... Možná tuto informaci někdo použije.
 Zdeněk
"Dobrý den, v první řadě se omlouvám, pokud Vám již můj email dorazil. Nicméně bych Vás rád pozval na moji novou českou potápěčskou základnu na Tenerife na Kanárských ostrovech - Ocean Dreams Tenerife. Po dvaceti letech v Chorvatsku jsem prodal základnu Lamkra a rozhodl jsem se pro změnu. Tenerife je velmi nádherný ostrov s velmi zajímavými potápěčskými lokalitami. Největším lákadlem jsou želvy, rejnoci a polorejnoci. Tenerife nabízí i mnoho možností na výlety a další aktivity. Ačkoliv je Tenerife od Evropy poměrně daleko, ceny letenek jsou velmi příznivé a celý ostrov má evropské standardy. To vše z Tenerife dělá skvělé místo pro dovolenou jak pro jednotlivce, tak i rodiny nebo skupiny přátel. Pro více informací volejte na telefon +34687420111 nebo piště na stejné číslo i na WhatsApp."

Žádné komentáře:

Okomentovat

Klub potápěčů Zábřeh - kontakt

KLUB POTÁPĚČŮ ZÁBŘEH na Moravě, IČO: 65496523 Kontaktní adresa:  Petr Tureček - předseda, Šternberská 1275, 783 91 UNIČOV, m: 721103894, 6...