pondělí 7. března 2011

LEŠTINKA 2011

Je tu na vás dotaz ohledně Leštinky.
Který termín upřednostňujete - hlašte se!
první - 5., 6., 7. srpen
druhý - 12., 13., 14. srpen
třetí - 19., 20., 21. srpen
Nejlepší by byl velký srub jak loni ale minimálně pro 12 osob (platících). Zabukování bude závazné (se zálohou 500,-Kč/osoba) od termínu uzávěrky - nahlášení (jak nás bude min. 12 na jeden termín).
Zdraví Petr+Jarka

9 komentářů:

  1. Od Miloš Trobl z mailu: Když nám bude termín vyhovovat tak pojedeme a rádi.

    OdpovědětVymazat
  2. S termínem zatim nevim ... je to daleko. V létě už navíc asi nebudu student a stane se ze mě běžný pracující smrtelník. Takže nemůžu nic slibovat ani plánovat. Nicméně, když mi to s časem klapne, tak se tam určitě ukážu ... :-) to je ale blbá odpověď co?! ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Podle prvních odpovědí doporučuji určit jeden termín (třeba 12.až 14. srpen ), a k tomu se už rovnou vyjadřovat či hlásít. Tímto se také sám za sebe hlásím a určitě pojedu. Rád pojedu i na jiný termín, ale to mne musíte přemluvit nebo přehlasovat. Tak a teď jsem zvědav co s tím udělají váhaví střelci. Zatim diskuze moc nepomáhá. 8-)))

    OdpovědětVymazat
  4. Než začnu volat paní Počepické na ubytování na Leštinku-ráda bych tímto průzkumem alespoň věděla,zda je zájem. Královi jsou 4 osoby-vyhovují nám všechny termíny. Klidně bych taky zvolila druhý termín 12.-14.srpen jako nejvýhodnější. Tak ...kdo ještě?????? Jarka

    OdpovědětVymazat
  5. Takže bych to už konečně rozsekla.Volíme tedy termín 12-14.8. a hlásím se já s Petříkem.
    Jestli pojedou 2ks od Hellerů se musí vyjádřit sami-nebudu mluvit za ně.Renča.

    OdpovědětVymazat
  6. Tímto chci ještě poprosit skladníka a zamluvit si klubový dětský neopren na vypůjčení.Aby mi ta moje žížala do té vody vůbec vlezla.Dík.R.

    OdpovědětVymazat
  7. Nazdar všichni, nám by vzhledem ke směnám Verči vyhovoval termín 19., 20., 21. srpen,
    Účastnili by jsme se: já, Verča a Matýsek.
    Pokud by se dohodnul termín jiný, museli by jsme to řešit dovolenou, se kterou zatím nevíme, jak by dopadla...

    Zdeněk + Verča

    OdpovědětVymazat
  8. Dle tohoto průzkumu a debaty na bazéně se začal rýsovat více vyhovující termín -19.,20.,21. srpen-takže se zkuste vyjádřit k tomuto datu. Královi mohou /4 osoby/. ahojte Jarka

    OdpovědětVymazat
  9. Pro Renatu. Neopren vemu na zkoušku na bazén (když nezapomenu), ale mám obavu že ta žížala ještě nedorostla a bude potřebovat se podívat po něčem menším třeba na aukru kde je toho dost za pár kaček a může být to i klubový.

    OdpovědětVymazat

Klub potápěčů Zábřeh - kontakt

KLUB POTÁPĚČŮ ZÁBŘEH na Moravě, IČO: 65496523 Kontaktní adresa:  Petr Tureček - předseda, Šternberská 1275, 783 91 UNIČOV, m: 721103894, 6...