neděle 31. ledna 2016

C4 Mustang-nový přírůstek

Tak jsem pořídil na popud trenéra pro něj a mne freedivingové ploutve C4 Mustang40hard. Jsem zvědav zda je budu zvládat, o Honzovi nepochybuji, ten umí plavat i s vratama od stodoly :-). Už se těším.
  
Taky jsem poprosil Honzu o zakoupení pár věcí, tj. náhradních dílů na ploutve na http://www.apneamanshop.cz/ , takže je tu možnost jednoduše pořídit a opravit pokažené či být preventivně připraven. K dispozici budou díly na tréninku. Jestli je ještě něco potřeba, piš, koupíme společně.
  
díly zatím prodány - Omer-Honza (Jirka)                               C4-Petr                           Mares Razor-Vašek (Petra)

1 komentář:

  1. Nojo karbonu neni nikdy dost ... taky jsem zvědavej jak to s nima bude plavat.

    OdpovědětVymazat

Klub potápěčů Zábřeh - kontakt

KLUB POTÁPĚČŮ ZÁBŘEH na Moravě, IČO: 65496523 Kontaktní adresa:  Petr Tureček - předseda, Šternberská 1275, 783 91 UNIČOV, m: 721103894, 6...