neděle 4. října 2020

Info o bazénu (pronájmu na tréninky)

Aktualizace 1.10. - bazén začal tlačit už na podepsání smlouvy na rok 2021. Začal jsem jednat o změně ceny z nově navržené 260Kč/dráha/hod.(bez dph), s návrhem na 150Kč/dráha/hod.(s dph)

Ahoj potápky.
Už jsem vás chtěl potěšit informací, že začneme zase trénovat, ale na bazénu zatím ne. Dostala se mi další info, že snad by se mohlo napřed od 6. června, pak od 25. května, zatím se nic neví a hlavně bazény jsou stále vypuštěny a týden napouští a týden ohřívá a upravuje voda. Budu mít snahu při jednání to nějak urychlit i za cenu studené vody, ale? Zatím nejsou bazény technicky ani stavebně připraveny k provozu. Kdy budou, nikdo neví.
Letošní moje představa byla že bychom mohli chodit i o prázdninách, když bude zájem, fajn jo, ale čtěte dál.
Další info které se mi zatím doneslo šuškandou je, že plavecký areál jako součást Ecoservisu spolu s radnicí Zábřeh nejen nám jako jedním z nájemníků chystá razantní navýšení pronájmu. Ale nemá se to týkat vstupů veřejnosti. Co to asi znamená pro nás, není asi potřeba překládat. Buď také zvýšit náš výběr až o desítky procent až na cenu vstupného, omezit počet vstupu až na polovinu nebo z každého trochu. Ani jedno se mi nelíbí a budu se snažit s tím něco dělat.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Klub potápěčů Zábřeh - kontakt

KLUB POTÁPĚČŮ ZÁBŘEH na Moravě, IČO: 65496523 Kontaktní adresa:  Petr Tureček - předseda, Šternberská 1275, 783 91 UNIČOV, m: 721103894, 6...