úterý 16. února 2010

VH-Pronájem bazénu!

Ahoj potápky.
Pro ty co mají zájem začít chodit s ploutvemi a potapěčskou výstrojí na bazén v Šumperku mám zatím nemilou informaci. Vedoucího bazénu jsem po dost složitém nahánění náhodně zastihl, ale bohužel se mi zatím nepovedlo s ním jednat o pronájmu z důvodu jeho nemoci (byl domluven nový kontakt až na pondělí 22.2). Do té doby zůstává vše při starém, tj. tréninky bez ploutví od 9 do 11 v Mohelnici. Po tréninku od 11 hod. je možno probrat dotazy a náměty. Pokračování VH v tomto stavu informací nevidím jako nutné, ale je možné. Ostatní závěry z VH platí a pracuje se na nich.
Rád vás uvidím na tréninku i při jednání o klubu.
Zdraví Petr T.

5 komentářů:

  1. Supr, dík za info, snad se to povede všechno domluvit příští týden, abychom konečně měli něco hmatatelného a mohli se rozhodnout, co dál.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, na trénink dorazím a doufám, že nás bude víc, třeba se objeví i nové náměty prodiskutování ...

    OdpovědětVymazat
  3. Nejprve ahoj Hopi-Očekávala jsem velkou reakci ohledně mé fotografie na blogu.Přinejmenším otevřenou čelist:-O a zvolání slyšitelné až z Prahy do Rohle-Beautiful PussyCat!!!! ..No nic...V sobotu nedorazíme. Karel hraje na fidle,já jsem v práci,Martinka u babičky a Kája jako repré Královic rodinky to sám nevytrhne.Diskuse o bazénech je podle mne zatím bezpředmětná-není se čeho chytit. Ahojte-zaplavte si dobře.

    OdpovědětVymazat
  4. Čau lidi,

    I my v sobotu dorazíme, i s našim nejmenším, ovšem tentokráte bez babičky...:-)))
    Jsme zvědaví, jak vše dopadne.

    Mějte se fajn.
    Zdeněk + Verča

    OdpovědětVymazat
  5. Pro Jarču: Jééé to je krásná KOČKA ;-)
    Pro Zdeňka: Jsem rád, že dorazíte, protože možná přijede i malej (2 roky) bráška mojí přítelkyně Pavínky. Kluci by si mohli možná rozumět :-)

    OdpovědětVymazat

Klub potápěčů Zábřeh - kontakt

KLUB POTÁPĚČŮ ZÁBŘEH na Moravě, IČO: 65496523 Kontaktní adresa:  Petr Tureček - předseda, Šternberská 1275, 783 91 UNIČOV, m: 721103894, 6...